søndag 4. mars 2012

Mer av hentesettet

Jeg kommer stadig litt videre på hentesettet. Ingen superivrig strikker om dagen, for jeg er mye sliten, og sovner på sofaen heller enn å ta opp strikketøyet, men det går da fremover, likevel. Jakka er ferdig, buksene har jeg kommet over halvveis på - jeg har kommet lenger enn da dette bildet ble tatt, og er nå straks ferdig med første bein. En sokk er også klar. Så etter det gjenstår det bare å strikke en bitteliten lue.

Jeg var en stund bekymret for at jakka skulle være for liten, men her om dagen fikk jeg hentet ned de minste klærne etter lillejenta fra loftet, og sammenlignet med en jakke hun virkelig svømte i da hun var fersk. Jakka til hentesettet var bare en drøy centimeter kortere på ermene og litt smalere i fasongen, så da skal det nok gå helt fint!







Ellers er jeg glad for å nærme meg slutten av dette svangerskapet. Å være gravid med nummer to har vært mye tyngre enn det var å være gravid med førstemann, og jeg kjenner på hele kroppen at det blir godt å få babyen på utsiden. Så da gjelder det vel bare å få ferdig hentesettet, da! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar