tirsdag 13. mars 2012

Spring is in the air

...og treåringen har knapt bomullsklær som passer. Makan som hun har strukket seg i vinter! Vi bruker nesten utelukkende ull på henne om vinteren, men i dag fikk jeg klar beskjed om at ull ble for varmt. Og det er jeg jo i bunn og grunn enig i, når gradestokken viser +15 i skyggen. Det var bare det at det lå hele to langermede bomullsgensere i skuffen med ikke-ull. Hun fikk på seg en av dem, som var litt snau på ermene, men som funket greit. Og så var det for hu' mor å finne frem symaskinene, da. :)



Mønster: Egenkomponert med utgangspunkt i et Ottobre-mønster fra nr 4/2010, ca str 104.
Elefantstoff: Stoff&Stil fra et par år tilbake.
Ribb: Myllymuksut.com




Mønster: Samme som over.
Rådyrstoff: Funkjogging.dk
Ribb: Uvisst, meget mulig årgangs-Stoff&Stil.


Nå har jeg tenkt meg ut på verandaen med en god kopp te for å nyte de siste solstrålene før sola gjemmer seg bak skilleveggen.

2 kommentarer:

  1. Så fine ting. Jeg tror jeg må slenge meg på!

    SvarSlett
  2. Takk-takk! De falt definitivt i smak. Og man kan vel nesten ikke få for mange gensere til sånne halvsmå-halvstore som vi har? Kanskje vi skulle ta en sydate en dag, om du har tid og ork (og ikke føder i morgen)?

    SvarSlett