onsdag 1. januar 2014

New year, new look

Bloggen har atter en gang havnet i bakleksa. Høsten ble langt mer intens enn jeg hadde forestilt meg; kombinasjonen av full jobb, to veldig aktive jenter som ikke skjønner vitsen med å legge seg om kvelden, husarbeide, x antall runder med sykdom, en ettåring som ikke sover natta gjennom og ymse annet har rett og slett sugd all energi ut av meg. Misforstå meg rett - det er absolutt ikke dumt å være ute i verden igjen, jeg stortrives på jobben og har stadig de to fineste jentene i verden, men det har ikke vært utpreget mye futt igjen i meg når kvelden har kommet, jentene har sovnet og jeg endelig har hatt noen minutter for meg selv. Men i dag har jeg i det minste funnet noen minutter til å oppdatere designet litt, om ikke annet.

Dette bildet viser i grunnen hvordan det har sett ut her store deler av høsten:



Men nå er vi inne i et nytt år med nye muligheter! Jeg har et slags nyttårsforsett om at 2014 skal bli et år med energi og overskudd, og har planer om å ta noen grep for å få til det. Forhåpentligvis innebærer det også litt mer blogging, men jeg får se hvordan det går.

Litt bilder har det jo blitt, stort sett med mobilen, så av varierende kvalitet - men jeg slenger med noen eksempler.

På åpen gård med jentene, som her holder trygg avstand til noen litt skumle griser.

Et sånt øyeblikk som bare måtte foreviges. Det søte, lille treet liksom brant i den varme, lave høstsola.

Av litt nyere dato - noe av årets julepynt. Konglene er nå erstattet av den fine lykta minstejenta hadde laget til oss til jul, og ved siden av står en godtegris eldstejenta laget til oss i fjor.  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar