onsdag 17. mars 2010

Drømmer meg bort...


Jeg skulle så inderlig gjerne vært en tur i London snart. Det er halvannet år siden sist, og det tror jeg faktisk er ny rekord for meg, ihvertfall siden jeg var rundt 12 år. Jeg savner byen, stemningen, maten, at fremmede sier "morning" når du setter deg ved siden av dem på bussen... Eller "morning, love", som de sier når man kommer seg ut av storbyen og ut på landet. Bildet over er tatt for ganske nøyaktig fem år siden, og viser utsikten fra Alexandra Palace. Se på de linjalrette rekkene med hus! Et sånt rekkehus skulle jeg gjerne bodd i, men det får bli når jeg blir rik og berømt.

2 kommentarer:

  1. Jeg vil også til London, aldri vært der før. Men, nå har jeg så mye annet (dyrt) på tapetet at jeg får bare vente;)

    SvarSlett
  2. *ler* Ja, du har jo litt dyrt på tapetet, jeg skal si meg enig i det! Men du må til London, altså. 2011, kanskje? :)

    SvarSlett