søndag 19. mai 2013

Inspirasjon

For min del er ikke det første drøye året med et nytt menneske noen høydare på klesfronten. Alt må være ammevennlig, det må tåle hard bruk (les: en baby som tar tak og drar), og det meste har flekker, melk og snørr på seg etter sånn ca ti minutters bruk. Puppene henger halvveis ned på magen, føler jeg, i mangel på spileløse amme-BHer som gir like god støtte som mine vanlige BHer fra Freya. Men sånn er det jo bare, og jeg lever helt greit med det. En stund.

Men nå har lillesøster bikket året, og jeg er mildt sagt lei av kjedelige og praktiske klær. Så da må jeg ut og lete etter inspirasjon. Jeg har lest bloggen Keiko Lynn i flere år, så det var et fint sted å starte. Derfra kom jeg raskt videre til My Style Pill (hvordan har jeg klart å ikke oppdage den før nå?), som sendte meg videre til 9 to 5 chic, som igjen sendte meg videre til Kendi Everyday, og videre til cupcakes and cashmere, og til Jen loves Kev, og så videre, og så videre... Det er så uendelig mye der ute! Og det er gøy å surfe, plukke med seg idéer, ønske, drømme, og kanskje få litt motivasjon til å kvitte seg med de siste gravidkiloene og kanskje enda noen. 

Det var dagens herfra. Det blir ikke mye laptoptid om dagen, det fantastiske været lokker oss ut, ut, ut! Pinsen har så langt vært helt utrolig fin, og både jentene og vi voksne har kost oss ute nesten hele dagen. Måtte det holde ut morgendagen! Nå skal jeg tegne opp noen mønstre på sommerklær til storesøster, for hun trenger mye nytt. Sommeren kom over natta i år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar