torsdag 1. april 2010

Påskeferie med forkjølelse og regn

Ferie betyr jo nesten uten unntak at man blir syk... Ikke så mye å gjøre med, og man må jo bare gjøre det beste ut av det. For min del betyr det et ukjent antall kopper grønn te med honning, og kikking på "daytime TV". Nå har jeg akkurat sett 60 minute makeover på FEM. (Hva hadde de oversatt tittelen til? En-to-tre oppussing eller noe i den duren...) Jeg synes den typen programmer er kjempemorsomme. Stilen er ikke alltid helt meg, og resultatet er ofte noe helt annet enn jeg ville likt å ha selv, men det er utrolig inspirerende å se hvor mye de får gjort på en time! De har jo en hel skokk med arbeidsfolk som kan sine respektive fag, og de har mange hender med seg, men allikevel får det meg til å tenke på hva jeg kan gjøre selv hvis jeg bare bestemmer meg for det. Også gjør det at jeg innser at jeg MÅ ha BBC Lifestyle. Hageprogrammer, interiørprogrammer, matprogrammer og moteprogrammer. Perfekt! Riktignok er 60MM fra ITV, men man kan jo ikke få alt. ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar